سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعترافات کودتاگران مخملی حجت است؟

اعترافات کودتاگران مخملی حجت است؟

هفته گذشته اعترافات برخی عناصر مؤثر در کودتای مخملین از سیمای جمهوری اسلامی پخش گردید وهمه را شگفت زده کرد. این اعترافات به اندازه ای مهم بود که برخی مثل آقایان یوسف صانعی و بیات زنجانی که گویا نقش مرجعیت تقلید را برای جبهه اصلاحات ایفا میکنند، دیدن آن را تحریم و آن را غیر قابل اعتماد دانسته اند! بعضی نیز که هنوز در حلقه توهمات خود به سر میبرند، آن را اعتراف تحت فشار ..................................   ادامه مطلب


» نظر

ولایتپذیری تبعیت از ولیفقیه درزمان تفاوت دیدگاه است

دکتر حسن رحیم‌پور ازغدی
ولایت‌پذیری تبعیت از ولی‌فقیه درزمان تفاوت دیدگاه‌ است

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تأکید کرد: زمانی که نظرات موجود، با نظر رهبری یکی باشد ولایت‌پذیری محقق نمی‌شود، بلکه ولایت‌پذیری زمانی اثبات می‌شود که علی‌رغم تفاوت دیدگاه، تابع ولی‌فقیه بود و به نظرات ایشان تمکین کنیم.

به گزارش رجانیوز، دکتر حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی شب گذشته در هشتمین اردوی آموزشی سیاسی دانشجویان دختر دانشگاه‌های سراسر کشور به بررسی اندیشه سیاسی حضرت امام خمینی (ره) پرداخت و اظهار داشت: امام خمینی به عنوان یک فقیه و فیلسوف دینی که اهل حدیث بود به جامعه یادآوری کرد که باید به دانسته‌ها عمل کنیم و فقط نمی‌توان به حجره‌ها محدود شد.


وی افزود: امام خمینی(ره) تاکید داشتند که در زمینه اجرای عدالت باید در حد وسع حرکت کرد و نباید این مباحث را تنها به گفتگو و کتاب محدود کرد، ایشان تاکید داشتند که این ارزش‌ها را از بین کتاب‌ها و گفتگوی خواص به صحنه اجتماعی کشور بکشانیم.

ادامه مطلب...

» نظر

بعضی از نخبگان دچار بی‏بصیرتی هستند

مقام معظم رهبری در دیدار اعضای دفتر رهبری، سپاه ولی‌‌‌امر و خانواده ایشان:
متأسفانه بعضی از نخبگان دچار بی‏بصیرتی هستند

خبرگزاری فارس: مقام معظم رهبری در دیدار اعضای دفتر رهبری، سپاه ولی‌‌‌امر و خانواده ایشان که همه ساله برگزار می گردد، فرمودند: متأسفانه بعضی از نخبگان خودشان هم دچار بی‏بصیرتی‏اند؛ نمی‌فهمند؛ اصلاً ملتفت نیستند. یک حرفی یکهو به نفع جبهه‏ای که همتش نابودی بنای جمهوری اسلامی است می پرانند.


» نظر

قتل زن مسلمان "باردار "در دادگاه ناامن آلمان

 انصاف و انسانیت این روزها در رسانه های غربی به محاکمه کشیده می شود . نژاد پرستانی که تا همین دیروز برای قتل یک زن ایرانی "ندا آقا سلطان" هوار می کشیدند ،امروز با سیاست یک بام و دو هوا و بی اعتنا به قتل یک بانوی باردار محجبه مسلمان آن هم در سرزمین های به اصطلاح امن خودشان در لانه های خاموشی خسبیده اند، کدام را باور کنیم مویه های دایه دلسوزتر از مادر را برای یک زن مسلمان در ایران و یا قتل فجیع یک زن مسلمان در آلمان .

ادامه مطلب...

» نظر

شکوائیه نمایندگان مردم از موسوی

عضو کمیسیون قضایی مجلس در گفتگو با فارس خواستار شد؛
رسیدگی هرچه سریعتر دستگاه قضائی به شکوائیه نمایندگان مردم از موسوی

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی رهبر متهمان اصلی هدایت اغتشاشات اخیر را موسوی و خاتمی دانست و گفت: شکوائیه نمایندگان مردم از موسوی به دلیل اقدامات افراطی و ساختار شکنانه وی به قوه قضائیه ارائه شده که امیدواریم دستگاه قضائی هرچه سریعتر نسبت به آن رسیدگی کند.


حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی رهبر نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار امور مجلس خبرگزاری فارس، با اشاره به اعترافات ابطحی و عطریانفر که از اقدامات موسوی، ‌خاتمی و هاشمی رفسنجانی در جریانات اخیر پرده برداشته‌اند، اظهار داشت: کسانی که مردم را به خیابان‌ها دعوت کردند، همواره بر طبل تقلب انتخابات کوبیدند و ادعای خود را در میان مردم گسترش دادند،‌ ریشه فتنه‌ها و آشوب‌های اخیر هستند.
وی با اشاره به اقدامات موسوی و خاتمی در انتشار بیانیه و اردوکشی خیابانی طی روزهای اخیر، گفت:این افراد که بیانیه می‌دهند و اخیرا برخی از طرفداران خود را به اطراف مصلی و بهشت زهرا کشاندند، باید پاسخگوی اقدامات خود باشند و سوال از این افراد این است که این آقایان چه کاره کشته‌شدگان وقایع اخیر هستند که اینگونه سنگ آنها را به سینه می‌زنند؟

ادامه مطلب...

» نظر

جملات عجیب یک نماینده در خصوص هاشمی

 محمدکریم عابدی گفت: هاشمی رفسنجانی، خاتمی و موسوی، عضو مثلث اصلی اغتشاشات و صحنه‌گردان اصلی وقایع پس از انتخابات بودند .
وی در گفت و گو با فارس افزود:هاشمی‌رفسنجانی که رئیس مجلس و دو دوره رئیس جمهور شد، در دولت به اصطلاح سازندگی در محرومیت‌زدایی از کشور هیچ گامی بر نداشت.
وی هاشمی‌رفسنجانی را اکبرشاه خواند و دلیل این حرفش را تلاش هاشمی در پایان دوره دوم ریاست جمهوریش برای افزایش دوران ریاست جمهوری عنوان کرد، به طوری که قصد داشت حکومتی مانند پادشاهی مصر ایجاد کند.
عابدی یادآور شد: تئوری زیر سئوال بردن انتخابات و شکل‌گیری اغتشاشات توسط هاشمی رفسنجانی شکل گرفته بود.

منبع


» نظر

مهمترین نیاز کنونی نظام

سردار جعفری:
مقابله با تهدید نرم مهمترین نیاز کنونی نظام است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقابله با تهدید نرم شامل مسایل فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی را مهمترین نیاز نظام دانست.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی نیروی مقاومت بسیج، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش سراسری بسیجیان نواحی مقاومت بسیج، ضمن بیان تهدید نرم بعنوان یکی از مهمترین تهدیدات عصر کنونی نظام افزود: از سال گذشته برنامه‌های اصلی بسیج اعم از تهدید نرم، عمق‌بخشی داخلی و تحقق ارتش 20 میلیونی مورد بحث و بررسی قرار می گرفت و تصور می‌شد که تهدید نظامی و سخت در اولویت است ولی با بررسی‌های دقیق این نتیجه حاصل شد که نیاز کنونی نظام مقابله با تهدید نرم شامل مسایل فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی است.
جعفری اظهار داشت: ما هم اکنون نمی‌توانیم ادعا کنیم که همه این ماموریت را بصورت کامل انجام داده‌ایم بلکه بصورت یک ماموریت مبنایی و شاخص در کل سپاه قابل اجراست و اقدامات ساختاری و برنامه های دیگر آن در حال اجرا می‌باشد.
وی همچنین ضمن تاکید بر این نکته که ماموریتی که سپاه برای نواحی و اقشار بسیج قایل است مقابله با تهدیدات نرم و عمق بخشی داخلی انقلاب است، خاطر نشان کرد: استراتژی سپاه در تهدید نرم بصورت پیشگیرانه، اشراف اطلاعاتی کامل روی نوع تهدید، زمان وقوع و برنامه برای پیشگیری وقوع و بوجود آمدن تهدید است.
وی گفت: سپاه بر اساس اصل 150 قانون اساسی حافظ دستاوردهای نظام بوده و مهمترین و بزرگترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی است و سپاه و سایر فرماندهان نواحی به فراخور هرگونه تهدید نرم باید تشخیص بدهند چه نوع عامل پیشگیرانه‌ای موثر و مفید است و بدان عمل کنند.


» نظر

سران اغتشاشات و آشوبهای اخیر هنوز دستگیر نشده اند

آیت الله جنتی در نماز جمعه تهران: - 1
سران اغتشاشات و آشوب‌های اخیر هنوز دستگیر نشده اند

خبرگزاری فارس: آیت الله جنتی از مسئولین قضایی سوال کرد چرا سران اغتشاشات اخیر و کسانی که ریشه فتنه و ام‌الافساد بوده و جوانان را فریب دادند، آزاد هستند و دستگیر و محاکمه نشده اند؟


» نظر

امیر قطر حلول ماه رمضان را به مقام معظم رهبری و ملت ایران تبریک

در گفتگویی تلفنی با احمدی‌نژاد؛
امیر قطر حلول ماه رمضان را به مقام معظم رهبری و ملت ایران تبریک گفت

خبرگزاری فارس: امیر قطر در ارتباطی تلفنی با محمود احمدی نژاد، حلول ماه مبارک رمضان را به مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، دولت و ملت ایران تبریک گفت.


» نظر

پیام تبریک احمدی نژاد به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

خطاب به سران کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان صادر شد؛
پیام تبریک احمدی‌نژاد به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

خبرگزاری فارس: رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی حلول ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی و رهایی از قیود و وابستگی های زمینی را به سران کشورهای اسلامی و همه مسلمانان جهان تبریک گفت.


» نظر
   1   2      >