سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهمترین نیاز کنونی نظام

سردار جعفری:
مقابله با تهدید نرم مهمترین نیاز کنونی نظام است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقابله با تهدید نرم شامل مسایل فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی را مهمترین نیاز نظام دانست.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی نیروی مقاومت بسیج، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش سراسری بسیجیان نواحی مقاومت بسیج، ضمن بیان تهدید نرم بعنوان یکی از مهمترین تهدیدات عصر کنونی نظام افزود: از سال گذشته برنامه‌های اصلی بسیج اعم از تهدید نرم، عمق‌بخشی داخلی و تحقق ارتش 20 میلیونی مورد بحث و بررسی قرار می گرفت و تصور می‌شد که تهدید نظامی و سخت در اولویت است ولی با بررسی‌های دقیق این نتیجه حاصل شد که نیاز کنونی نظام مقابله با تهدید نرم شامل مسایل فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی است.
جعفری اظهار داشت: ما هم اکنون نمی‌توانیم ادعا کنیم که همه این ماموریت را بصورت کامل انجام داده‌ایم بلکه بصورت یک ماموریت مبنایی و شاخص در کل سپاه قابل اجراست و اقدامات ساختاری و برنامه های دیگر آن در حال اجرا می‌باشد.
وی همچنین ضمن تاکید بر این نکته که ماموریتی که سپاه برای نواحی و اقشار بسیج قایل است مقابله با تهدیدات نرم و عمق بخشی داخلی انقلاب است، خاطر نشان کرد: استراتژی سپاه در تهدید نرم بصورت پیشگیرانه، اشراف اطلاعاتی کامل روی نوع تهدید، زمان وقوع و برنامه برای پیشگیری وقوع و بوجود آمدن تهدید است.
وی گفت: سپاه بر اساس اصل 150 قانون اساسی حافظ دستاوردهای نظام بوده و مهمترین و بزرگترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی است و سپاه و سایر فرماندهان نواحی به فراخور هرگونه تهدید نرم باید تشخیص بدهند چه نوع عامل پیشگیرانه‌ای موثر و مفید است و بدان عمل کنند.


» نظر