سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قتل زن مسلمان "باردار "در دادگاه ناامن آلمان

 انصاف و انسانیت این روزها در رسانه های غربی به محاکمه کشیده می شود . نژاد پرستانی که تا همین دیروز برای قتل یک زن ایرانی "ندا آقا سلطان" هوار می کشیدند ،امروز با سیاست یک بام و دو هوا و بی اعتنا به قتل یک بانوی باردار محجبه مسلمان آن هم در سرزمین های به اصطلاح امن خودشان در لانه های خاموشی خسبیده اند، کدام را باور کنیم مویه های دایه دلسوزتر از مادر را برای یک زن مسلمان در ایران و یا قتل فجیع یک زن مسلمان در آلمان .

سردبیر یک روزنامه مستقل مصری با اشاره به جنایت اخیر یک آلمانی در کشتن زن مسلمان محجبه مصری تصریح کرد، اگر به جای الشربینی یک یهودی کشته شده بود در جهان غوغایی به پا می‌شد.


 

به گزارش فارس، "عبدالعزیز حامد " سردبیر روزنامه مستقل مصری "الشروق " در سرمقاله‌ای نوشت: اگر قربانی حادثه اخیر در آلمان یک یهودی بود در جهان غوغایی به پا می‌شد.
وی در این مقاله تصریح کرد: چیزی که می‌خواهیم فقط مقداری توجه به کشته شدن یک مادر جوان بی‌گناه به دست یک افراط‌گر متعصب است.
مروه الشربینی چهارشنبه گذشته در دادگاه "لوندس کریچ " در شهر "درسدن " شرق آلمان به دست یک آلمانی 28 ساله به نام "آلیکس دبلیو " کشته شد.
حادثه شهادت الشربینی با درگیری لفظی بین این زن و مرد در پارکی در شهر درسدن شروع شد که در ادامه فرد آلمانی این زن مصری را به خاطر حجاب تروریست خطاب کرد و با حمله به او حجاب را از سر وی برداشت.
در ادامه با شکایت زن به دادگاه آلمان، این فرد آلمانی محکوم به پرداخت 750 یورو می‌شود اما در دادگاه استیناف مرد آلمانی با 18ضربه چاقو این زن را که سه ماهه باردار بوده به شهادت رسانید
هزاران نفری که در مراسم خاکسپاری مروه الشربینی در شهر "اسکندریه " زادگاه وی حضور داشتند ضمن انتقاد شدید از واکنش منفعلانه وزارت امور خارجه مصر فریادهای "لا اله الا الله آلمان‌ها دشمن خدا هستند " سر دادند.
یکی از سایت‌های خبری مصری نیز نوشت: فقط تصور کنید اگر وضعیت معکوس می‌شد و قربانی این حادثه یک غربی که در یک جایی از جهان و یا-خدایی نکرده- در خاورمیانه توسط یک مسلمان چاقویی خورده باشد در آن صورت بازی به چه صورتی دنبال می‌شد.
همچنین در ادامه واکنش به این جنایت وحشیانه اتحادیه داروسازان مصری به دلیل آنکه مروه الشربینی خود یک داروساز بوده خواستار تحریم داروهای آلمانی شدند

آسوشیتدپرس خبر داد:
تیراندازی به همسر الشربینی کار ماموران امنیتی دادگاه آلمان بود
 همسر الشربینی در جریان کمک به همسرش برای نجات وی از ضربات چاقوی یک نژادپرست آلمانی از سوی ماموران امنیتی دادگاه آلمان مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

پیکر "شهیده حجاب " در مصر تشییع شد
مردم اسکندریه مصر دیروز پیکر "مروه الشربینی " را که هفته گذشته به خاطر حجابش در آلمان با 18 ضربه چاقو به شهادت رسیده بود، تشییع کردند.

به گزارش  پایگاه خبری اسلام آنلاین، مردم اسکندریه مصر دیروز در فضایی مملو از حزن و اندوه پیکر «شهیده حجاب»، مروه الشربینی را تشییع کردند.
این در حالی بود که مسجد «قائد ابراهیم» در منطقه الرمل اسکندریه که محل اقامه نماز میت بر این شهیده بود، گنجایش جمعیت بیش از سه هزار نفر از تشییع کنندگان پیکر وی را نداشت.
مردم اسکندریه با شعارهای « الله اکبر» و « حسبنا ا... و نعم الوکیل» پیکر این زن مصری را تشییع کرده و خواستار قصاص قاتل آلمانی وی شدند.
«مروه الشربینی» چهارشنبه گذشته در دادگاه "لوندس کریچ " در شهر "دریسدن " شرق آلمان به دست یک آلمانی به نام «آلیکس دبلیو»، 28 ساله قرار گرفت و کشته شد.
روزنامه الاهرام مصر در این باره نوشت: این حادثه با درگیری لفظی بین این زن و مرد در پارکی در شهر دریسدن شروع شد که در ادامه فرد آلمانی این زن مصری را به خاطر حجاب تروریست خطاب کرد و با حمله به او حجاب را از سر وی برداشت.
در ادامه با شکایت زن به دادگاه آلمان، این فرد آلمانی محکوم به پرداخت 750 یورو می‌شود اما در دادگاه استیناف مرد آلمانی با 18ضربه چاقو این زن را که سه ماهه باردار بوده را به شهادت رسانید و "علوی علی عکاز "، همسر این زن و مرد دیگری را زخمی کرد.
پزشکان حال همسر مروه را نیز که در بیمارستان بستری است وخیم گزارش کرده‌اند.
علوی که با استفاده از بورس تحصیلی در دانشگاه "مکس بلانک " آلمان در رشته مهندسی ژنتیک مشغول تحصیل است و قرار بود تا چند روز آینده از رساله دکتری خود دفاع کند، به همراه همسرش و مصطفی، فرزند سه ساله‌شان از سال 2003 در درسدن آلمان زندگی می‌کنند.

 

 

به گزارش خبرگزاری آمریکایی "آسوشیتدپرس "،‌ "علی عکاز " همسر "مروه الشربینی " که به شهید حجاب مشهور شده است، هنگامی که قصد داشت همسرش را از ضربات چاقوی یک نژادپرست آلمانی نجات دهد هدف شلیک گلوله ماموران امنیتی دادگاه "درسدرن " آلمان قرار گرفت.
ماموران امنیتی دادگاه اعلام کرده‌اند که در ابتدا فکر کرده‌اند که علی عکاز به فرد مهاجم حمله کرده است به همین دلیل به پای وی گلوله‌ای شلیک کرده‌اند.
طبق آخرین اخبار علی عکاز هم اکنون در وضعیتی بحرانی و در یکی از بیمارستان‌های درسدرن به سر می‌برد.
برادر مروه الشربینی که در مراسم خاکسپاری خواهرش در شهر "اسکندریه " مصر حضور داشت به خبرنگار آسوشیتدپرس گفت: ماموران امنیتی دادگاه آلمان فکر کردند چون علی عکاز موهایش بور نیست پس وی فرد مهاجم است و به همین دلیل وی را هدف شلیک گلوله قرار دادند.
تعدادی از مسلمانان آلمانی نیز روز دوشنبه گذشته به بیمارستان "درسدرن " آلمان رفتند و از همسر الشربینی دیدار کردند.
علی عکاز که با استفاده از بورس تحصیلی در دانشگاه "مکس بلانک " آلمان در رشته مهندسی ژنتیک مشغول تحصیل است و قرار بود تا چند روز آینده از رساله دکتری خود دفاع کند، به همراه همسرش و مصطفی، فرزند سه ساله‌شان از سال 2003 در درسدرن آلمان زندگی می‌کنند. منبع


» نظر