سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اساس کنش متقابل حامیان احمدی نژاد با کابینه دهم

 

حسین همازاده

یکم؛ انتخابات دهم نیز همانند بسیاری دیگر از وقایع تاریخی انقلاب، اندک اندک دامان خود را از گستره جغرافیای سیاسی کشور بیرون می کشد. هرچند که مطابق آنچه پیداست،ادامه مطلب...

» نظر

دلایل انتخاب 21 وزیر پیشنهادی به نقل از رئیسجمهور

برخی نظر می‌دهند که فلانی خیلی خوب است، اگر چه تو را قبول ندارد اما او را در کابینه قرار دهید، ما می‌گوییم خوب است دست او را هم می‌بوسیم اما کابینه باید همگرا باشد یعنی همه همدیگر را قبول داشته باشند. اگر 30 جزیره مستقل را کنار هم قرار دهیم خروجی نخواهند داشت.

» نظر

درسگفتارهای آیت‎الله مصباح یزدی در تفسیر مناجات خمس عشره/ 1

خدای متعال به حضرت داوود(ع) وحی فرمود: «ما لأولیائی و الهمّ بالدنی10»؛ دوستان من را با فکر دنیا چه کار؟ چرا کسانی که ادّعای دوستی من می‏کنند، همّ و غمّشان به امور دنیا تعلّق می‏گیرد؟ نیازهایشان را من برطرف می‏کنم، چرا آنها غصّه‏اش را می‏خورند؟

» نظر

ایران قلب تپنده پیشرفت جهان است

ایرج حسابی:
ایران قلب تپنده پیشرفت جهان است

خبرگزاری فارس: فرزند پروفسور محمود حسابی گفت: ایران قلب تپنده پیشرفت در جهان است، چرا که بسیاری از آثار و اندیشه‌های فرهنگ ایرانی امروز زینت‌بخش محافل مختلف جهان و اندیشه‌های نوین جهانی است.

88/05/31 - 14:51:59

» نظر

رعایت رهنمودهای رهبری از ضرورتهای شرایط کنونی است

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام:
رعایت رهنمودهای رهبری از ضرورت‌های شرایط کنونی است

خبرگزاری فارس: آیت‌الله ‌هاشمی رفسنجانی اتحاد و همدلی بیشتر میان مسئولان و مردم را لازمه عبور کشور از مسائل داخلی و مقابله با مشکلات و اوضاع خارجی دانست و گفت: رعایت رهنمودهای رهبری از ضرورت‌های شرایط کنونی است


» نظر

هشدارهایی که امام درباره روحانیت میدادند

 

ghg

  

هنوز حوادث بهمن‌ماه 1378 در برخی یادها مانده است. جست و جویی ابتدایی در بایگانی روزنامه‌ها و نشریه‌ها در فاصله زمانی سه هفته پیش از انتخابات دوره ششم مجلس شورای اسلامی، نشان از موضوعی می‌دهد که آن زمان به یکی از چالش‌های سیاست داخلی تبدیل شد.

 انتقاد آیت الله محمد تقی مصباح یزدی از حجت الاسلام محمد خاتمی که به مذاق برخی هواداران رییس جمهوری خوش نیامده بود، به انتشار کاریکاتوری از وی در یکی از روزنامه‌های کشور منجر شد که از سوی مراجع قضایی مصداق توهین شناخته شد. این موضوع که پس از ملی شدن صنعت نفت سابقه نداشت، منجر به اهانت به فردی شد که در سن 27 سالگی به درجه اجتهاد رسیده بود اما هیچگاه خود را به عنوان "مرجع تقلید" مطرح نکرد. اصرار هواداران خاتمی بر مواضع و اهانت‌های خود و تعارض‌های میان دو جریان عمده کشور تا آنجا پیش رفت که رهبر معظم انقلاب طی پیامی به این غائله خاتمه دادند.

 

ادامه مطلب...

» نظر
<      1   2